Alles is ingepakt - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Susanne John - WaarBenJij.nu Alles is ingepakt - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Susanne John - WaarBenJij.nu

Alles is ingepakt

Door: Susanne

Blijf op de hoogte en volg Susanne

26 September 2015 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Hallo allemaal,

Morgen vertrek ik naar Leros. Mijn grote en kleine koffer zijn inmiddels ingepakt, het online inchecken is gelukt kortom ik ben er klaar voor!

Ik wil iedereen bedanken voor de vele lieve berichtjes die ik heb mogen krijgen, de nuttige spullen die ik nu mee kan nemen en al het geld. Ik ga met een mooi bedrag naar Griekenland!!! Super bedankt daarvoor!

Misschien heb je vandaag een mailtje gehad waarin staat dat ik een nieuw reisverslag op de site heb gezet, dit komt dan omdat je nog in mijn mailinglijst staat. Mocht je dit niet willen laat het dan even weten!

Liefs,
Susanne.

• 26 September 2015 - 18:09

Saskia:

Heel veel succes!

• 28 September 2015 - 20:48

Kassandra :

Ontzettend stoer en goed dat je dit doet meis! Heel veel succes en we denken aan je! Als je terug bent doen we bijkletsen en wil ik alles weten x

Susanne

Hallo, Leuk dat je op mijn (maar toch vooral onze) site bent. We zullen van 9-1-2015 tot en met 6-2-2015 aan het backpacken zijn in Colombia. Onze ervaringen zullen we via deze site met jullie delen. Groetjes, Susanne en John.

Actief sinds 30 Juli 2010