Alles is ingepakt - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Susanne John - WaarBenJij.nu Alles is ingepakt - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Susanne John - WaarBenJij.nu

Alles is ingepakt

Door: Susanne

Blijf op de hoogte en volg Susanne

26 September 2015 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Hallo allemaal,

Morgen vertrek ik naar Leros. Mijn grote en kleine koffer zijn inmiddels ingepakt, het online inchecken is gelukt kortom ik ben er klaar voor!

Ik wil iedereen bedanken voor de vele lieve berichtjes die ik heb mogen krijgen, de nuttige spullen die ik nu mee kan nemen en al het geld. Ik ga met een mooi bedrag naar Griekenland!!! Super bedankt daarvoor!

Misschien heb je vandaag een mailtje gehad waarin staat dat ik een nieuw reisverslag op de site heb gezet, dit komt dan omdat je nog in mijn mailinglijst staat. Mocht je dit niet willen laat het dan even weten!

Liefs,
Susanne.

  • 26 September 2015 - 18:09

    Saskia:

    Heel veel succes!

  • 28 September 2015 - 20:48

    Kassandra :

    Ontzettend stoer en goed dat je dit doet meis! Heel veel succes en we denken aan je! Als je terug bent doen we bijkletsen en wil ik alles weten x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Susanne

Hallo, Leuk dat je op mijn (maar toch vooral onze) site bent. We zullen van 9-1-2015 tot en met 6-2-2015 aan het backpacken zijn in Colombia. Onze ervaringen zullen we via deze site met jullie delen. Groetjes, Susanne en John.

Actief sinds 30 Juli 2010
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 24270

Voorgaande reizen:

03 September 2016 - 01 Oktober 2016

Java en Bali

27 September 2015 - 11 Oktober 2015

Leros

09 Januari 2015 - 06 Februari 2015

Colombia

08 Oktober 2010 - 12 December 2010

Zuid Afrika

Landen bezocht: